Op de hoogte blijven? Krijg de laatste updates in jouw mailbox.
Bestelzuilen horeca fastservice Eijsink bestelkiosk

Bestelzuil, kiosk en zelfscankassa

Minimale wachtrijen
door slimme selfservice

Kortere wachttijden
Verhoog de orderwaarde
Betere gastbeleving en fun

Bestelzuil gebruiken voor het vereenvoudigen van het bestelproces

Snelheid, gemak en selfservice! Met een bestelzuil in je zaak verkoop je nooit meer nee. In een paar tikken stellen jouw gasten hun bestelling samen en rekenen af. Ze hoeven alleen nog te wachten tot de bestelling klaar is. Sneller service = een blijere gast!

Meer omzet, minder kosten

Bestelzuilen of bestelkiosken zie je overal. En dat heeft een goede reden! Bestelzuilen zorgen voor minder personeelskosten. Deze digitale medewerker neemt handelingen weg, is flexibel inzetbaar en is nooit ziek. Bovendien is er minder miscommunicatie. De complete bestelinformatie wordt van de zuil naar de bereiding gestuurd waardoor het verkeerd bereiden van bestellingen wordt voorkomen. Met ook als resultaat: minder derving!

Eijsink bestelzuilen bestelkiosk consultant

Bestelzuilen zijn ideale extra verkooppunten, want

01
Eenvoudig artikel- en prijsbeheer

Wijzigingen zijn in een handomdraai doorgevoerd in de kassa en op de bestelzuil.

02
Minder wachttijd en meer orders verwerken

Dankzij bestelzuilen kun je meer gasten tegelijk helpen en ontstaan er minder snel wachtrijen.

03
Keuzemenu's aanbieden

Maak een stappenplan (burger, bijgerecht, drankje) aan waarmee gasten gemakkelijk hun menu samenstellen.

04
Margemakers en extra opties automatisch getoond

Een bestelzuil toont cross- en upselling-suggesties precies op het juiste moment. Denk aan combi-deals, extra toppings, saus of bijgerechten.

05
Ontspannen gastbeleving

Niet opgejaagd door een kassamedewerker of wachtende gasten, maar op het gemak het menu bekijken en daardoor meer bestellen.

Bestelzuilen Eijsink zelfscan kiosk selfservice

Klantverhalen

Deze ondernemers vertrouwen op Eijsink

en maken meer omzet door onze bestelzuilen.

Altijd een vorm van self-ordering die bij jouw zaak past

Een bestelzuil heb je in verschillende soorten en maten. Een wandmodel, dubbelzijdig vrijstaand model of zelfscankiosk op een balie. De belangrijkste vraag: welke zuil ondersteunt jouw concept, de omvang van je zaak, werkwijze en budget. Zo kun je met bonprinter bij de bestelkiosk werken, scanners, buzzers of het afhaalscherm. Of bestelzuilen aanvullend naast bemande kassa's of afhaalpunten laten draaien. Onze adviseurs denken graag met je mee.

Bestelzuilen kiosk zelfscan selfservice kassa Eijsink

De zelfscankassa focust op efficiëntie en gemak

Liever geen bestel zuil maar gasten wel zelf artikelen laten afreken? Kies voor de zelfscankassa! De zelfscankassa laat gasten zelf artikelen met een barcode scannen of producten zoals broodjes of een stuk fruit aantikken op de kassa. Afrekenen doen je gasten ook zelfstandig met behulp van het pinapparaat. Dankzij Grab&Go is er minder personeel nodig om kassa's te bedienen en bovendien gasten vinden het leuk! Ideaal voor de cateringbranche, bedrijfskantine of personeelsrestaurant.

Zelfscankassa grap go catering kantine Eijsink

Veelgestelde vragen over bestelzuilen

Bestelzuilen komen in verschillende soorten en maten. Een volledig zelfstandige zuil, een muurmodel, enkele of dubbele uitvoering, of een tafel- en baliemodel. Jij bepaalt hoe jouw selfservicepunt eruitziet, én hoe je deze inzet. Misschien is dit je enige kassa en kunnen gasten zo zelfstandig hun bestelling regelen en afhalen. Misschien heb je de zuil als aanvullende optie náást je bemande kassa’s, om piekuren te ontlasten. Of misschien is slechts een deel van je assortiment via de zuil beschikbaar, enkel drankjes bijvoorbeeld, zodat gasten deze snel zelf kunnen regelen zonder in de rij te hoeven staan. Jij bepaalt!

Afhankelijk van jouw type zaak, je werkwijze, budget, de service die je wilt verlenen, kies je de juist bestelzuil. Een bestelzuil heb je in verschillende soorten en maten. Een wandmodel, dubbelzijdig vrijstaand model of zelfscankiosk op een balie. Onze adviseurs denken graag met je mee.

Wanneer je over wilt gaan op het werken met een bestelzuil, dan is het van belang om eerst na te gaan hoe jij het bestel- en afrekenproces voor je ziet. Met ruim 40 jaar ervaring weten onze adviseurs precies welke factoren belangrijk zijn en tekenen ze het proces graag voor je uit.

Aangezien wij voor elke onderneming een passende oplossing bieden, is het lastig om een vast bedrag te communiceren. Wij denken graag met je over de juiste bestelkiosk die jouw onderneming nodig heeft, zodat je nooit te veel betaald. Wil je een uitgebreide prijsberekening, neem dan contact met ons op.

4 redenen

Waarom een bestelzuil van Eijsink?

Het antwoord op de vraag.

24/7 service en support
Wij weten dat het runnen van een onderneming geen 9 tot 5 baan is. Daarom zijn de specialisten van onze servicedesk overdag, ‘s avonds en in het weekend bereikbaar.
Jarenlange praktijkervaring
Het maximale uit je zaak halen, dat gunnen we jou. Onze ervaren branchespecialisten weten hoe het mooier, winstgevender, of eenvoudiger kan.
Persoonlijke aandacht
In jouw unieke situatie luistert vanaf het eerste contact een vast team naar je wensen. Ook maken we het persoonlijk met regionale monteurs, instructie op de werkvloer en live begeleiding.
Non-stop innovatie
Door samen met jou vanuit de praktijk te ontwikkelen, kunnen we onze oplossingen continu verbeteren. Ontwikkelaars hebben we zelf in huis. En daar pluk jij de voordelen van.

Alles wat je nodig hebt op 1 plek

01
Eén bedrijf om op te bouwen met advies, implementatie en support

02
Van basis naar next level of een totaaloplossing, we zoeken een match met jouw behoeftes en ambities

03
Naadloze kassa-integratie met andere tools zoals online personeelsplanning, QR-bestellen of digitale bonschermen

Eijsink consultant oplevering monteur kassa implementatie
onno
Onno, adviseur

Onno helpt je graag bij het
verkorten van wachttijden