Hoe wij iedere uitdaging aangaan
Van snackbar tot cateraar, van kleine tot grote werkprocessen: ons team zet graag met elkaar de schouders onder een nieuwe uitdaging. Misschien ben je op zoek naar een nieuw kassasysteem of wil je efficiënter werken, maar weet je niet hoe. Met onze jarenlange praktijkervaring en expertise begeleiden we je bij elke stap. Dit doen we in drie fases: inventariseren, implementeren en beheren.
1. Inventariseren
Tijdens een eerste inventarisatie nemen we jouw unieke werkprocessen onder de loep. Samen kijken we wat jouw onderneming nodig heeft om te kunnen groeien.
Een vast aanspreekpunt
Jouw zaak is uniek, je behoeftes ook. Op een ontspannen manier brengen we in kaart waar ruimte ligt voor verbetering. Bijna altijd is er winst te behalen: fouten reduceren, communicatie tussen keuken en bediening verbeteren, het personeelsplanning beter afstemmen op drukte of efficiënter bestellingen opnemen en bereiden. Vanaf het eerste contactmoment werk je met een vast team van je adviseur en consultants. Mét elk hun expertise op het eigen domein, van online bestellen tot online personeelsplanning of digitale orderverwerking in de keuken. Branchekennis en ervaring brengen jou de juiste gastbeleving!
2. Implementeren
Wij komen bij jou langs om de gewenste oplossing(en) te implementeren, zodat jij en je personeel snel optimaal kunnen werken.
Begeleiding op locatie
Op de werkvloer moeten de puntjes op de i. Daarom draaien onze horeca-specialisten mee in de keuken of bij de bar tijdens de live-begeleiding. De kennis van je medewerkers, van basic tot verdieping, verzorgen we door (online) demo’s, workshops en trainingen. Zo weet je zeker dat je het maximale uit jouw systemen haalt. En weet je even niet meer hoe je je tafelplattegrond in de kassa wijzigt of nieuwe tafels toevoegt? Geen probleem. Onze videotutorials (+150) zijn altijd beschikbaar en laten het je zien!
3. Beheren
We laten je niet zomaar gaan. Ook na levering staan we voor je klaar.
Persoonlijke nazorg
Een kapotte bonprinter of verkeerd werkende handheld, dat kun je je als ondernemer niet permitteren. Dat snappen wij. Daarom hoor je bij ons geen antwoordapparaat, maar bieden we 24/7 livebemanning. Onze supportspecialisten zijn altijd bereikbaar, oók op de zaterdag- en zondag wanneer jij topdrukte beleeft! Bovendien heeft elke regio zijn eigen monteurs met volledig uitgeruste servicebus, zodat we snel kunnen handelen en de continuïteit van jouw zaak niet in het gedrang komt.
Continue softwareontwikkeling
Door trends in de branche tijdig te signaleren en vanuit de praktijk te ontwikkelen, kunnen we onze dienstverlening en oplossingen constant verbeteren. Daarom ontwikkelen we ook bijna al onze software zelf. Zo houden we onze software toekomstbestendig en jouw mogelijkheden eindeloos.